PsyQ, vestiging Utrecht

GGZ

Euclideslaan 151 3584 BS Utrecht
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht op 29 november 2019

Burn-out

Mijn ervaring is niet positief, het is een zeer onpersoonlijke bureaucratische instantie waar de cliënt niet centraal staat. Gelukkig heb ik mijn intuïtie gevolgd en ben ik uiteindelijk bij een andere praktijk in therapie gegaan. Ik ben nog steeds dankbaar dat ik hier niet meer naar binnen hoefde te stappen. Gang van zaken PsyQ: persoonlijke (best confronterende) vragenlijst invullen op een klembord in een volle wachtkamer, wachttijd is puur de tijd voor een intakegesprek, uit behandelgesprek blijkt nog circa 6 maanden wachten, alleen groepstherapieën mogelijk, introcursus verplicht, onkundige professionals (EMDR is ’denk ik’ individueel aldus de behandelaar). Check de automatische reply op slechte reviews, als je een klacht hebt kan je dit melden op hun algemene website. Dit is bijna een soort mooie metafoor voor de onpersoonlijke onkundige dienstverlening van deze instantie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.