PsyQ, vestiging Utrecht

GGZ

Euclideslaan 151 3584 BS Utrecht
Deze locatie is onderdeel van PsyQ

Waardering van PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht op 13 mei 2020

Ik heb een nare ervaring opgedaan door behandeling bij PsyQ Utrecht. Ik heb me onveilig gevoeld bij mijn behandelaar. Ik vond hem onzuiver en onmenselijk. Het ging slechter met mij dan toen ik begon met het traject. Dit had nooit zo mogen gebeuren en ik heb nog veel last van wat er bij PsyQ Utrecht is gebeurd. Gelukkig zijn er ook instanties die wel oog hebben voor de cliënt en waar mensen werken die je echt verder willen helpen. Ik ben blij dat ik elders wel goed word geholpen, ook bij het verwerken van het trauma dat ik bij PsyQ heb opgedaan.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht

Bedankt voor uw feedback. We betreuren het enorm dat u zo een negatieve ervaring heeft gehad met uw behandelaar. Het is zeker belangrijk om u veilig te voelen tijdens uw behandeling.
We begrijpen het heel goed als u behoefte heeft om hier alsnog met ons over in gesprek te gaan. Mocht dit zo zijn, dan kunt u contact met ons opnemen via: https://www.psyq.nl/contact/jouw-mening

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.