Waardering van PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht op 24 november 2018

4.7
  • Psychische problemen

Psyq heeft me goed behandeld met een redelijk resultaat. De meeste medewerkers waren prettig in de omgang. De behandelaars zijn goed en hebben gedaan wat ze moesten doen.Alleen op financieel gebied ben ik zeer ontevreden, vandaar mijn lage cijfers. Mij werd verteld op welke manier de behandelingen door de verzekering vergoed worden. Maar vervolgens heeft psyq de behandelingen verkeerd gefactureerd waardoor ik zelf moest gaan betalen. Alle manier die ik geprobeerd heb om de facturen aan te laten passen, werden afgedaan met de mededeling dat dit niet meer kon veranderen. Als ik psychische hulp nodig heb, wil ik niet moeten vechten om dit vergoed te krijgen omdat psyq niet bereid Is om een factuur te herzien.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht

Dank voor uw reactie op ZorgkaartNederland.nl. Fijn te lezen dat u tevreden bent over uw behandeling bij PsyQ.
Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft gekregen met de vergoeding van de behandeling bij uw zorgverzekeraar. Mocht u hierover alsnog met ons in gesprek willen staan wij hier graag voor open.
U kunt dan contact opnemen met Caroline Zoller op telefoonnummer 088-3572267

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.