Waardering van PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht op 9 juni 2017

8.3

Uitstekende ervaring gahad met PsyQ Utrecht. Zij hebben bij de intake mijn problemaitek goed herkend (waar ik dat nog niet helemaal deed) en hebben een behandeling uitgezet die goed voor mij heeft gewerkt. Het contact met de behandelaars was goed, persoonlijk en vertrouwd. Enige minpunt zijn de wachtlijsten en dat er weinig ruimte is in de drukke agenda's van behandelaars voor afspraken op kortere termijn. En tot slot dat er reorganisaties hebben plaatsgevonden (1 keer in Hsum, 1 keer in Utrecht), waardoor er tot 2 keer toe een behandelaar weg moest waar ik net bij begonnen was, maar waarvoor ik wel een hele geschikte vervanger kreeg.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Utrecht - Utrecht

Bedankt voor uw reactie. Helaas hebben we voor een aantal behandelingen te maken met wachttijden. We realiseren ons dat het uitermate vervelend is en doen er alles aan om deze zoveel mogelijk te beperken. Het betreurt ons dat het in uw geval ons niet is gelukt om de wachttijd te beperken. Meer informatie over wachttijden https://www.psyq.nl/actueel/-/wachttijdbemiddeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.