Waardering van PsyQ, vestiging Zaandam - Zaandam op 5 september 2019

1.8
  • Burn-out

Eigenlijk kan ik vrijwel alleen verbeterpunten noemen. Enorm lange wachtlijsten, onjuiste informatie over zorgcontracten/kosten gegeven door meerdere medewerkers van PsyQ, een verkeerd advies na intake waardoor ik op een verkeerde (wederom lange) wachtlijst kwam, hetgeen mijn klachten niet ten goede is gekomen... Behandelaren komen afspraken slecht na, reageren niet of nauwelijks op e-mails, afspraken beginnen standaard met 10 minuten vertraging, er wordt slecht geluisterd, ik voel mij niet gehoord. Ik zou deze organisatie niet aanbevelen. Een zeer kwalijke zaak voor een instelling waar mensen met psychische klachten behandeld worden. Om toch nog enigszins positief te eindigen: de locatie is goed bereikbaar met het ov, op 5 minuten loopafstand van Zaandam station.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Zaandam - Zaandam

Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring met ons heeft. Wij nemen uw klachten serieus en gaan hier graag met u over in gesprek.
Indien u dit ook wilt, neemt u dan alstublieft contact met ons op via; https://www.psyq.nl/contact/jouw-mening

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Zaandam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.