Waardering van PsyQ, vestiging Zaandam - Zaandam op 23 augustus 2016

1.2
  • Depressie

PsyQ is een verspilling van geld, energie en tijd. Psychotherapeuten, psychologen en psychiaters werken langs elkaar heen, dossiers worden aangevuld met de verkeerde informatie, gebrek aan duidelijkheid en informatie. Zeer onpersoonlijk, ongeïnteresseerd en arrogant. De website beloofd gouden bergen, maar komt dit niet na. Tenslotte ben ik maar een nummer met psychische problemen, dat is mij wel duidelijk geworden.

Reactie van/namens GGZ PsyQ, vestiging Zaandam - Zaandam

Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent met onze behandeling en dat u zich niet geholpen voelt. Wij willen hier graag met u over in gesprek omdat wij uw mening belangrijk vinden. U kunt via de website contact met ons opnemen, dan wordt er zo snel mogelijk door ons gereageerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PsyQ, vestiging Zaandam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.