Psytrec - Behandelcentrum Bilthoven

GGZ

Professor Bronkhorstlaan 2 3723 MB Bilthoven
Deze locatie is onderdeel van Psytrec

Waardering van Psytrec - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven op 23 februari 2019

Posttraumatische stressstoornissen

Het aanmelden verliep een beetje raar. Er zat 1 klein foutje in de verwijsbrief. Dit kregen wij niet teruggekoppeld en hoorde mijn huidige hoofdbehandelaar pas dat er achteraan gebeld was waarom we nog niets gehoord hadden.Verder super tevreden. nog nooit een team gezien wat zo betrokken is en zo hard werkt om het maximale resultaat uit de behandeling te halen. Dat dit niet bij iedereen lukt ligt in mijn ogen niet aan het team maar aan het misschien nog niet klaar zijn voor de behandeling o.i.d. Zelf heb ik er ook minder uitgehaald als gehoopt maar ik kan wel zeggen dat zowel het team als ik er alles aan gedaan hebben om er zoveel mogelijk uit te halen. werkt aanpak A niet dan proberen ze B, lukt B niet dan plan C. Elke keer blijven proberen. Het gebouw is wel erg stoffig en komt oud over. Ik had de mazzel een kamer met douche te hebben maar je moet (dus ook 's nachts) op een gang naar de wc en ook de gang op naar gemeenschappelijke douches. De buitenruimte/omgeving/sportfaciliteiten vind ik echt een 10 waard! gemiddeld dus een 8 voor de accommodatie. verder ook een dikke voldoende voor de dames van de keuken/catering. Elke dag keurig op tijd en goed verzorgd het eten klaar. In de middag ook steeds iets afwisselends en in de avond ook goed vers eten. Over het concept, de behandelaren, de omgeving zeer tevreden! Ik had alleen zelf gehoopt er meer uit te halen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psytrec - Behandelcentrum Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.