Waardering van Psytrec - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven op 20 december 2017

5.2
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik volgende hier de 5 daagse behandeling op de locatie in Bilthoven.Meerdere intakes gehad. Ik werd eerst telefonisch afgewezen zonder dat ze vroegen wat mijn trauma's waren. Mijn eigen behandelaar is meerdere keren met hun in gesprek daarover geweest. Uiteindelijk intake gehad en dit was een enorme nare ervaring. Ik kreeg gevoel dat ik moest zeggen dat  ik misbruikt ben terwijl ik dit meerdere malen had aangegeven dat dit niet het geval is omdat mijn trauma's op andere gebied liggen. Uiteindelijk opnieuw een andere intake daar gehad. Hier had ik duidelijk aangegeven dat ik bepaalde dingen zoals mountainbiken niet kon doen vanwege bepaalde lichamelijk beperking. Dit was geen probleem en zou netjes doorgegeven worden helaas was dit niet het geval. Tijdens de behandeling werd daar geen rekening mee gehouden en ze zagen het als "vermijding". Na de behandeling kreeg ik geen persoonlijke evaluatie. Ik moest constant vertellen hoe ik het vond maar kreeg geen response terug hoe hun het vonden gaan en wat hun advies voor hierna zou zijn. Ik heb dit meerdere keren gevraagd maar kreeg er geen antwoord op. Ik vroeg hierom omdat ik geen verbetering voelde en blijkt dat het ook niet geholpen heeft. Daarnaast kreeg ik een therapeute die mij tijdens de behandeling niet had gezien en dus alles letterlijk oplas wat in mijn dossier stond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psytrec - Behandelcentrum Bilthoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.