Waardering van Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven op 23 augustus 2019

1.7
  • Posttraumatische stressstoornissen

Psytrec pretendeert iedereen te willen helpen, ook mensen met fysieke beperkingen. Dit is absoluut niet waar! De intakelocatie Leusden is niet rolstoeltoegankelijk. De behandellocatie Bilthoven heeft te veel drempels. Vervangende activiteiten zijn er te weinig of niet. De sportcoaches en verpleegkundigen weten te weinig of niets af van lichamelijke beperkingen en aandoeningen. Sommige hebben me gigantisch in de steek gelaten,toen ik ze het meest nodig had. Ze pushten me over mijn grenzen, luisterden niet en "nee" accepteerden ze niet. Door zo over mijn grenzen te gaan, heeft mijn lichaam 9 maanden tijd nodig gehad om te herstellen.Ook sommige behandelaren waren koud en kil en hielden geen rekening met mijn beperkingen. De behandeling heeft op het moment zelf weinig geholpen. Pas veel later, tijdens mijn nabehandeling, bemerkten we resultaten. Er kwam meer ruimte in mijn hoofd. Daardoor konden nieuwe, nog heftiger herinneringen behandeld worden. Maar het is dankzij mijn psychologen van mijn nabehandeling die nog steeds bezig is, dat ik nu na bijna 2 jaar, kan zeggen dat ik bijna ptss-vrij ben.Ik raad Psytrec niet aan voor mensen met fysieke beperkingen of andere beperkingen zoals overprikkeling! Ik kwam er psychisch ietsje beter uit, fysiek veel slechter...

Reactie van/namens GGZ Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven

geplaatst op 26 augustus 2019

Geachte mevrouw, heer, Het spijt ons te lezen dat u bij PSYTREC geen goede ervaring hebt opgedaan. Wij nodigen u graag uit om dit met ons te bespreken. Als u ons belt op 085- 303 44 44 of een mail stuurt naar info@psytrec.com met vermelding van uw Regiebehandelaar, uw naam, telefoonnummer en uw klacht dan nemen wij contact met u op.

Bent u of werkt u voor Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.