Waardering van Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven op 18 maart 2019

1.2
  • Posttraumatische stressstoornissen

Waren onbereikbaar voor vragen ik kreeg constant tegenstrijdige informatie. Geen vast aanspreekpunt niemand wist ergens vanaf werd van het kastje naar de muur gestuurd tussen hoop en wanhoop. Werden constant valse belofte gedaan en dan lag het aan mij dat iik geen vertrouwen had. Koude en kille locatie net als het contact met behandelaars totaal geem empathie of inlevingsvermogen! Totaal geen nazorg wat wel werd beloofd bij de intake! En ze geven geen gehoor, terwijl ze wel degelijk beloofde dat ze achteraf ook zouden helpen. Na enkele maanden na behandelimg nog geen enkele nazorg afspraak gehad.

Reactie van/namens GGZ Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven - Bilthoven

geplaatst op 9 april 2019

Geachte mevrouw, heer, Het spijt ons te lezen dat u bij PSYTREC geen goede ervaring hebt opgedaan. Wij nodigen u graag uit om dit met ons te bespreken. Als u ons belt op 085- 303 44 44 of een mail stuurt naar info@psytrec.com met vermelding van uw Regiebehandelaar, uw naam, telefoonnummer en uw klacht dan nemen wij contact met u op.

Bent u of werkt u voor Psytrec - Psycho-Trauma Expertise Centrum - Behandelcentrum Bilthoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.