Waardering van Psytrec - Behandelcentrum Weert - Weert op 20 oktober 2019

9.3
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik vind het totaal pakket aan zorg heel goed. Elke keer bleek dat er tussen alle behandelaars onderling uitstekend werd gecommuniceerd. Dat gaf een veilig gevoel. Ik vond de wisseling van therapeuten een goed idee, en ik vond alle therapeuten, ook de sportcoaches, zeer kundig. Wat mij opviel en waar ikzelf weliswaar geen last van had, maar wat me wel verbaasde, was dat cliënten die niet mee konden doen met sportactiviteiten, vrijwel nooit een alternatief geboden kregen. De accommodatie vond ik prima, de kamer meer dan goed. Het eten echter, en dan bedoel ik de warme maaltijd, viel me tegen. Ik kreeg als vegetariër 6 van de 8 keer dezelfde niet bepaald smakelijke 'burger' voorgeschoteld. Ik ben weliswaar niet PTSS-vrij naar huis gegaan, wat ik ook niet had verwacht, maar mijn klachten zijn wel duidelijk voelbaar afgenomen. Voor mij een heel betekenisvol resultaat.Ik heb me zeer gehoord, geholpen en gesteund gevoeld tijdens de opname.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psytrec - Behandelcentrum Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.