QS Gezondheidsmanagement

GGZ

Regentesselaan 24 G 3818 HJ Amersfoort

Waardering van QS Gezondheidsmanagement - Amersfoort op 21 maart 2019

Burn-out

Intake procedure heeft ongeveer een half jaar geduurd. Tig keer mijn verhaal moeten doen bij verschillende personen, afspraken werden niet nagekomen, reactie termijnen werden ernstig overschreden. Keer op keer werden beloftes gemaakt die niet werden nagekomen. Ik moest overal zelf continu achteraan. Na maanden eerste intake afspraak. Moest er zelf achter aan bellen en mailen om locatie van mijn intake afspraak door te krijgen. anderhalf uur voor mijn afspraak nog steeds niks gehoord. Gebeld, werd verkeerde locatie doorgegeven, toen ik uiteindelijk na een hele omweg bij juiste locatie aankwam, waren ze mijn dossier kwijtgeraakt, dus had ik ein-de-lijk mn intake gesprek, was de beste meneer volledig onvoorbereid en moest ik opnieuw mijn gehele verhaal weer doen. Er werden door QS ongelofelijk veel fouten gemaakt in een hele kwetsbare periode. Echt verschrikkelijk. Uiteindelijk bij behandelaar terecht gekomen, dat was fijn, maar verder QS als vreselijke organisatie ervaren die me ontzettend veel stress heeft bezorgd en mijn reintegratie niet ten goede is gekomen. Kortom, als je voor reintegratie na een ongeval een partij zoekt om je te begeleiden, kies dan absoluut niet voor QS is mijn advies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor QS Gezondheidsmanagement? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.