Reinier van Arkel, Ambulante Psychiatrie

GGZ

Bethaniestraat 2 5211 LJ 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Reinier van Arkel

Waardering van Reinier van Arkel, Ambulante Psychiatrie - 's-Hertogenbosch op 18 oktober 2015

Eetstoornissen

Ondanks dat de medewerkers heel aardig zijn bij aanvang, ontstaat er gaandeweg irritatie, omdat men   niet voldoende kennis heeft over eetproblemen en achterliggende problematiek. Er is geen sprake van enige diepgang omtrent achterliggende problematiek waar ik mee te maken krijg door mijn eetprobleem en over het ontstaan ervan. Ook ziet men niet in, wanneer ik aangeef dat het niet goed gaat, om daar adequaat op in te spelen, om erger te voorkomen of om te voorkomen waar ik voor kwam. Ze laten je dan aan je lot over en nemen geen initiatief.    Het heeft me vreselijk geschaad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier van Arkel, Ambulante Psychiatrie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.