Waardering van Reinier van Arkel, FACT Noord en Zuid - Vught op 18 december 2018

3.8
  • Psychische problemen

Toen de hulpverlening in actie moest komen was er een personeelstekort en heb ik na ongeveer 4 maanden bij mijn huisarts aan de bel moeten trekken. Als ik dit niet had gedaan waren de gevolgen ernstig geweest. Mijn diagnose van 2008 is gedeeltelijk meegenomen en mede met een personeelstekort en niet aanwezige deskundigheid (waar ik achter kwam toen mijn huisarts met hulp van een GGZ verpleegkundige actie hebben ondernomen). En te weten dat ik 2 jaar interventieteam achter de rug heb na 2008 en ben doorgestroomd naar het FACT team. De gevolgen krijg ik nu op mijn bordje, en met andere ondersteuning op zoek naar deskundigheid om mijn traject te kunnen afronden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier van Arkel, FACT Noord en Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.