Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland

GGZ

Bethaniestraat 10 5211 LJ 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Reinier van Arkel

Waardering van Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland - 's-Hertogenbosch op 3 februari 2021

Posttraumatische stressstoornissen

Ik heb deelgenomen aan de SITT ( intensieve traumatherapie ) en heb hier heel veel inzichten en de juiste begeleiding gehad. Helaas is mijn situatie een complexe en gaat het via een wat langere weg lopen. Maar ook daarbij krijg ik de juiste begeleiding en wordt er super goed met je meegedacht. Zowel de informatie vooraf, de behandeling zelf en het monitoren van mijn persoonlijke trauma's en de nazorg wordt heel serieus genomen. Het is ongelooflijk hoe alles erin geslopen is zonder dat ik het in debgaten heb gehad, en dat je na 2 weken SITT zoveel meer over jezelf begrijpt en ook inziet hoe je alles zelf in stand houd. Ik adviseer deze behandeling aan een ieder met ptss. Geef om jezelf en neem deze stap want je komt er zoveel wijzer en inzichtelijker uit. Wat zijn 2 weken intern in ruil voor een gezondere toekomst. Mijn motto sinds de SITT is: Als je blijft doen wat je altijd al deed, dan blijf je krijgen wat je altijd al kreeg. Denk daar maar eens over na. Heel veel succes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.