Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland

GGZ

Bethaniestraat 10 5211 LJ 's-Hertogenbosch
Deze locatie is onderdeel van Reinier van Arkel

Waardering van Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland - 's-Hertogenbosch op 21 maart 2019

Posttraumatische stressstoornissen

Meegedaan aan de oriëntatiegroep voor veteranen. Dit is een samengestelde groep op basis van traumaervaringen tijdens uitzending naar het buitenland. De ervaringen en achtergronden zijn divers. De 8 bijeenkomsten onder professionele begeleiding en de gesprekken met specialisten geven een goed beeld van de mogelijkheden die de organisatie heeft om je te behandelen terwijl je eigenlijk al begint met jouw proces. De begeleiders houden in de groep de grenzen goed in de gaten terwijl het groepsproces wezenlijk bijdraagt aan inzicht en acceptatie jezelf. Het betrekken van het thuisfront via een informatieavond levert begrip en draagvlak op. Ik ben nu klaar met deze fase en heb een behandelingsvoorstel dat bij me past en mij gaat helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier van Arkel, Psychotraumacentrum Zuid-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.