Waardering van GGNet Scelta Apeldoorn - Apeldoorn op 24 januari 2018

Bij Scelta 3 daagsedeeltijd komen mensen die niet goed kunnen functioneren in de maatschappij en door hun problematiek lijden. Ik denk dat het daarom is dat het waarderingscijfer zo laag is. Ik heb de 9 maanden lange therapie gevolgd en kan niet vertellen hoe blessed ik mij voel dat Scelta bestaat. Door Scelta heb ik een rugzak vol met tools gekregen om om te gaan met mijn kwetsbaarheid. Iedereen is op een bepaalde manier kwetsbaar en als je voor deze therapie helemaal open staat en totaal eerlijk durft te zijn tegen jezelf en de groep/therapeuten, maak je een volledige ommekeer mee. Ik ben zelf van "niets lukt" naar "ik weet wie ik ben en waar ik voor sta. Het leven is prachtig door de uitdagingen die bestaan" gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGNet Scelta Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.