Waardering van GGNet Scelta Apeldoorn - Apeldoorn op 22 februari 2019

7.5
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Ik ben 9 maanden opgenomen geweest bij Scelta Programma 2, in 2017-2018.Ik heb veel inzicht gekregen in mijn gedrag en gedachten. Ik werd door therapeuten positief gestimuleerd te zijn wie ik ben, waardoor ik me echt gezien voelde. Ik heb geleerd bij mezelf te blijven, op een gezonde manier met conflicten om te gaan, kritiek te ontvangen. Ik heb ook meer vertrouwen gekregen in de mensen om me heen. De opname heeft me een flinke duw vooruit gegeven.  Maar de minpunten die ik heb, wil ik wel noemen. Bij een enkele therapeut had ik mijn twijfels of diegene wel op zijn plek was binnen de ggz. Door tekort aan sociotherapeuten was er vaak sprake van onderbezetting op de afdeling. Ook behandelplannen -die je aan het begin van je opname behoort te krijgen- werden weleens pas gegeven als een cliënt al weken opgenomen was. Het gebouw van Scelta vind ik van binnen klinisch en kil, maar zelf keek ik hier snel doorheen. Nazorg bood Scelta niet. Dit vind ik het grootste minpunt. Het voelde alsof ik na mijn opname van 9 maanden in een groot gat viel. Ik heb gehoord dat er binnenkort wel een nazorgtraject van start gaat.

Bent u of werkt u voor GGNet Scelta Apeldoorn? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.