Waardering van GGNet Scelta Apeldoorn - Apeldoorn op 20 oktober 2019

2.8
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Ik ben er gekomen voor een klinische behandeling gericht op persoonlijkheidsproblematiek. De groep waar ik in zat bestond uit persoonlijkheidproblematiek en trauma cliënten. Ik heb dit als enorm storend ervaren, als je een nare ervaring deelde in de groep werden anderen hierdoor getriggerd ging de aandacht weer naar hen, dit ging ten koste van de (weinige) therapie tijd. Er vielen regelmatig therapieblokken uit, waardoor er amper tijd voor je probleem/verhaal is. Ook zijn er cliënten die veel aandacht nemen daar wordt niet op ingegrepen. Je hebt naast je therapie ook veel huishoudelijke taken van tafeldekken tot afwassen, van koken tot schoonmaken, niet erg maar soms was het zoveel dat je na 4 dagen gesloopt naar huis ging. De psychologen vond ik er een paar oké. Sommige sociotherapeuten waren super en kon je met je verhaal/probleem bij ze terecht, anderen konden nog wel is een communicatietraining krijgen. Kortom voor mij werkte het niet en ben er slechter uitgekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGNet Scelta Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.