Waardering van GGNet Scelta Apeldoorn - Apeldoorn op 9 februari 2018

7.8
  • Persoonlijkheidsstoornissen

Na vele jaren verschillende behandelingen doorlopen te hebben, was Scelta de laatste strohalm. Als chronisch psychiatrisch patiënt, gevalletje hopeloos, begonnen aan het klinische programma 2. Na verloop van tijd werd duidelijk dat het mijn redding zou worden. Na ruim 10 maanden ging ik huiswaarts als gevalletje hoopvol. Afspraken werden meestal goed nagekomen. Behandeling was niet perfect, maar voor mij wel letterlijk van levensbelang en -waarde. Met name communicatie tussen team en cliënten tijdens behandeling kan verbeterd worden. Informatie was voldoende. Medewerkers zijn over het algemeen goed en deskundig. Echter liepen er ook mensen rond waarbij ik sterke twijfels had of ze op de juiste plek werken. Accommodatie is voldoende, wel erg klinisch. Faciliteiten en eten/drinken zijn prima in orde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGNet Scelta Apeldoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.