Waardering van GGNet Scelta Den Haag - Den Haag op 24 februari 2014

2.8

De medewerkers zijn sympathiek. Helaas zegt dat niets over de kwaliteit van de behandeling. Behandeldoelen waren niet concreet en werden niet geëvalueerd. Afspraken werden niet nagekomen, bv afspraken over de aanpak werden niet uitgevoerd. Er zat geen lijn in de behandeling en uit gesprekken werd duidelijk dat de therapeut niet wist waarmee ze bezig was. Ook werden bepaalde symptomen niet herkend, terwijl ik deze duidelijk noemde. Ik heb het idee dat mijn feedback niet in behandeling werd genomen en ze niet goed kunnen reflecteren. Het lijkt te worden afgeschoven op de (problematiek) patiënt. Mijn vraag om een andere therapeut werd niet in behandeling genomen. Mijn therapeut sprak over ‘klanten’ i.p.v. ‘cliënten/patiënten’. Ook kwam ze vaak te laat en/of was onvoorbereid voor het gesprek. Ik heb meer dan een jaar moeten wachten op een plaats voor module(s)+onderzoeken, waardoor mijn proces onnodig lang duurde. Inmiddels ben ik gestopt. Het was een zeer pijnlijke ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor GGNet Scelta Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.