Waardering van Sinai Centrum, locatie Berkenweg - Amersfoort op 19 juni 2016

• Psychische problemen

Ik ben een complex mens, want naast een naoorlogse generatieproblematiek, ben ik ook hoogbegaafd en zeer communicatief vaardig (het is mijn vak). Dit is in het verleden een groot probleem gebleken bij de diverse therapeuten: ik heb er zeker zeven 'versleten' en niemand wist wat-ie met mij aanmoest. Totdat ik bij Anton Hafkenscheid terecht kwam. Deze man verdient een medaille! Hij is de enige die mij als 'harde noot' wist te kraken. En dit op een zeer liefdevolle manier met aandacht voor mij als complex mens. Anton bezit de gave om te luisteren en de kern van het probleem te pakken. Doelgericht werken is hierbij een oplossing gebleken. Dat wat zeven therapeuten niet is gelukt, is Anton wel gelukt. Anton bezit de gave om dieper te kijken dan naar weerstanden, angsten en complexen alleen. Anton heeft mij weer vertrouwen gegeven daar waar ik hetzelf bijna had opgegeven! Een vakmens pur sang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sinai Centrum, locatie Berkenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.