Sinai Centrum, locatie Berkenweg

GGZ

uit 99 waarderingen

Waardering van Sinai Centrum, locatie Berkenweg - Amersfoort op 3 maart 2022

Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben zes jaar lang behandeld met verschillende vormen van therapie om complexe PTSS met depressie en persoonlijkheidsproblemen het hoofd te bieden. Ik ben voorbereid in een pre therapiegroep op wat er komen ging en daarna via een persoonlijk behandelprogramma het traject in gegaan. Ik ben benaderd met begrip en zorg, ook als ik daar zelf niet voor open stond. De verschillende behandeltrajecten sloten mooi op elkaar aan en hebben me echt weer goed op weg geholpen. Ik ben uiteindelijk geeindigd met een zogeheten Wraak Woede Wrok Protocol, iets wat mijn boosheid echt heeft weggenomen. Mijn stelling op het laatst, "Ze hebben van een mens een militair gemaakt, Sinai heeft me weer mens gemaakt".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sinai Centrum, locatie Berkenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.