Sinai Centrum, locatie Berkenweg

GGZ

Berkenweg 7 3818 LA Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Sinai Centrum

Waardering van Sinai Centrum, locatie Berkenweg - Amersfoort op 21 augustus 2019

Posttraumatische stressstoornissen

Mijn ervaring is helaas een teleurstellende.Alles wat men op de site beloofd is in mijn geval niet nagekomen.*Geen intake met een psychiater erbij.*Geen toezicht op de medicatie, daar moest ik 4 maanden om vragen.*Geen behandelaar.*Geen behandelplan.*Geen evualatie.*Geen gesprekken.*Geen woord over mij of mijn trauma.De mensen zijn verder wel vriendelijk maar ik kom daar voor PTSS en daar ben ik niet mee geholpen.

Reactie van/namens GGZ Sinai Centrum, locatie Berkenweg - Amersfoort

Tot onze spijt is uw beoordeling negatief. Dit is anders dan wat wij gewend zijn. Mogelijk is er sprake geweest van een misverstand. In ieder geval nodigen wij u uit hierover met ons in gesprek te gaan. Mocht u hier behoefte aan hebben, dan kunt u contact opnemen met uw aanspreekpunt bij de intake, of via de receptie van de Berkenweg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sinai Centrum, locatie Berkenweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.