Waardering van Sinai Centrum, locatie Laan van de Helende Meesters - Amstelveen op 4 oktober 2018

9.8
  • Psychische problemen

De behandeling en de begeleiding die ik heb gehad in het Sinai centrum Amstelveen heeft mij enorm geholpen om weer grond onder mijn voeten te laten voelen en me de waarde van het leven weer te laten in zien. Ik kwam daar met de gevoelens om een einde aan mijn leven te maken en heb last van depressieve gevoelens en PTSS , maar door alle begeleiding en therapieën op verschillende terreinen ben ik mezelf weer anders gaan zien en gaan voelen en weer te leren geloven in mezelf en het leven. En heb de kliniek verlaten na ruim vier en een halve week  door kei hart te werken aan mezelf met alle hulp 24 uur per dag en de tools en therapieën  die zij mij aan boden van het niet meer willen leven om te zetten naar het willen leven. Ik heb nog een lange weg te gaan ambulant met verschillende therapieën  ,maar kan er weer voor gaan door alle hulpen tools die ik aangeboden heb gekregen door de mensen uit de kliniek en de psychotherapeuten en zal er daar door weer door gaan, Ik zal er weer voor gaan en kan en wil weer mijn leven oppakken en verder ontwikkelen en te groeien naar een leven die voor mij acceptabel zal worden het zal nog een harde lange weg worden door hard te blijven werken aan mezelf  maar het Sinai centrum is een plek waar je , je veilig kan voelen en je kunt er zijn wie je bent en alle hulp kan krijgen die je nodig hebt om de balans te hervinden om te herstellen en thuis weer door te gaan en weer voor het leven te willen gaan , ik ben ze eeuwig dankbaar daar voor! Het is je aan te raden om je daar aan te melden en er heen te gaan met je psychische of andere problemen die je ervaart .Nogmaals dank aan iedereen die mij heeft geholpen en mij de tools heeft aangereikt om door te gaan met mijn leven na daar behandeld te zijn geweest in het Sinai in Amstelveen en  de tools mee te nemen naar huis en  weer verder toe te passen en weer verder te gaan met mijn leven. Dank jullie wel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sinai Centrum, locatie Laan van de Helende Meesters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.