Sinai Centrum, locatie Laan van de Helende Meesters

GGZ

Laan van de Helende Meesters 2 1186 AM Amstelveen
Deze locatie is onderdeel van Sinai Centrum

Waardering van Sinai Centrum, locatie Laan van de Helende Meesters - Amstelveen op 30 augustus 2019

Zeer goede ervaring. De therapie is aangepast voor mij. Het personeel is heel erg vriendelijk en geduldig. Als je binnen komt, vangt een verpleegkundige je op. Ze blijft zoveel mogelijk bij je in de buurt of je kunt haar aanspreken. Het is een hele veilige omgeving. Ze nemen je heel serieus, luisteren goed naar je en stellen je op je gemak. Ik had maar een minpuntje maar dat had ook te maken met wat ik lichamelijk mankeer. Ik heb altijd veel pijn met slapen, het bed was voor mij echt niet te doen. Mocht jij dat ook hebben geef dat dan door bij de intakegesprek er is op de afdeling als ik het goed heb 1 ziekenhuisbed aanwezig. Ik wens iedereen die bij het Sinaï Centrum in behandeling is of gaat, dezelfde goede ervaring als ik. Ik zou het iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sinai Centrum, locatie Laan van de Helende Meesters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.