Waardering van SolutionS Center - Voorthuizen op 6 november 2017

6.7

Een pittige opname waarbinnen de behandeling goed was, maar gemaakte afspraken niet goed werden nagekomen, de informatie en de bejegening niet altijd goed was en er beter geluisterd had kunnen worden. Informatie over wat nu precies de bedoeling is binnen Solutions is soms tegenstrijdig met wat er werkelijk gebeurd of ontbreekt gewoon. Ik vind dat de overdracht tussen counselors en specialisten niet goed was. Op cruciale punten was volgens mij niet alle informatie overgedragen. Eenduidigheid binnen de opname zou beter zijn voor het rechtvaardigheidsbeginsel en het vertrouwen van de cliënten in het personeel. Mij overkwam dat ik bij de start van mijn opname al mijn toiletspullen moest inleveren waarna een andere medewerker mij merendeel van die spullen weer terug gaf omdat deze medewerker het eerste oordeel te streng vond. Daarnaast kwam het ook voor dat de ene medewerker bepaald gedrag afstrafte of streng was, terwijl een andere medewerker zich niet stoorde aan dat gedrag en niet streng was. Er werd niet geluisterd naar kritiek hierover. Veel kritiek werd afgewimpeld als zijnde 'oud verslavingsgedrag'. De opname binnen Solutions is m.i. vooral geschikt voor mensen die al lange tijd kampen met een verslaving en die het via een andere weg/opname niet gelukt is om er van af te komen. De behandeling en werkwijze is m.i. vooral gericht op deze mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SolutionS Center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.