Waardering van Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam - Amsterdam op 16 september 2016

1.0
  • Psychische stoornissen

ik ben nooit agressief tegen anderen, en dat is bekend. Alsnog werd ik in de houdgreep van de politie bij de SPA aangelevert. In plaats van een 'eerste 5 minuten gesprek' vroeg de mij bekende SPA medewerker of ik 'wil meewerken'. Helaas kon ik in mijn verwarring niet snel genoeg antwoorden en werd direkt in de separeer gesleept, waar 4 politieagenten mij naakt uitkleden, op de plastic matras drukten, ik door de SPA medewerkster een koeiendosis lorazepam gespoten kreeg, wat zo snel werkte dat ik naakt en zonder deken op de blanke plasticmatras bleef liggen, totdat ik de volgene ochtend precies zo weer wakker werd.Voorgeschiedenis is, dat de ambulance mij na flauwvallen op straat niet mee wou nemen, omdat het 'flauwvallen' 'psychisch' is, en uiteindelijk de politie met mij opgezadelt was, die ermee geen raad wist.Voorgeschiedenis is ook, dat de SPA mij kent, dat ze genoeg info (Crisiskaart bv) hebben , om te weten wat wel en niet werkt. Uit traumatisch verleden kan ik niet tegen opsluiting. SPA weet dat. De volgende ochtend werd ik door ene arts in opleiding ontslagen. Echter, omdat het Lorazepam nog niet was uitgewerkt en ik zeer gevoelig erop reageer (ook dat is bekent), viel ik op weg naar huis alweer 'flauw' op straat. Alleen, deze keer kwam de ambulance en heeft me gewoon naar huis gereden. Probleem afgesloten. Zo kan het namelijk ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.