Waardering van Stepwork Veendam - Veendam op 19 oktober 2018

9.7
  • Autisme

Als kind ben ik bij het GGZ behandeld, maar dat had weinig zin, ik vond de behandeling daar niet fijn en wilde ook niets vertellen. Toen ik naar het VU ging omdat ik Transgender man ben, ben ik doorverwezen naar een psycholoog voor verdere behandeling, ik zag hier erg tegen op, omdat ik niet echt onder de indruk ben van therapeuten. Na de intake is al direct over de rest van de behandeling gesproken en wat ik nodig had, ik werd meteen als een volwassene behandeld, wat ik erg fijn vond en er werd gevraagd hoe ik de behandeling zag. Ik heb een therapeut die rekening met mij houdt en mij serieus vind, ik vind het ook niet erg meer om naar de afspraken toe te gaan. Bij het VU is het een en ander fout gelopen waardoor ik mijn vetrouwen in de behandeling verloor, Bij Stepwork is het nu ook mogelijk het traject van transgender te doorlopen, als je 18 jaar bent in juni ben ik dat geworden en nu ben ik helemaal bij Stepwork onder behandeling. Normaal zou ik dat nooit gedaan hebben, omdat dat niet hoort, maar nu ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik ben daar nu in behandeling voor Autisme en Transgender

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stepwork Veendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.