Stepwork Assen

Overcingellaan 13 C 9401 LA Assen
Deze locatie is onderdeel van Stepwork GGZ

Waardering van Stepwork Assen - Assen op 11 mei 2020

Posttraumatische stressstoornissen

In het begin werd ik goed geholpen, maar zo te langer ik in behandeling was zo te minder fatsoenlijk werd ik behandeld. Vragen werden niet beantwoord, problemen konden niet besproken worden, daarnaast werd er veel gelogen en misleid. Ook vervielen een groot deel van de afspraken. Op den duur besloot mijn psycholoog uit het niets een diagnose te halen zonder dit eerst te onderzoeken. Behandeling werd geen goed uitleg over gegeven, en zonder mijn instemming gestart, er werd op vertrouwen gespeeld. Ik kreeg door de combinatie van de behandeling en hoe ik behandeld werd suïcidale gedachten, en ik kon niet meer helder nadenken door hoe slecht het ging, hier kon niet over gesproken worden. Ik deed volgens hem alles fout en hij was nergens verantwoordelijk voor, ik moest door gaan en er kon geen stap terug genomen worden, nog kon de behandeling geëvalueerd worden. Uiteindelijk heeft een vakantie mij geholpen. Ik besefte me hoe slecht het eigenlijk echt ging, en ben de behandeling gestopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stepwork Assen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.