Stichting 1nP

GGZ

Gallasplein 3-5 3221 AB Hellevoetsluis

694 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
1 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima geregeld goede begeleiding en hulp gekregen

Reactie van/namens GGZ Antes, locatie Goudesteinstraat Hellevoetsluis - Hellevoetsluis

Fijn om te lezen dat u de behandeling en hulp als goed heeft ervaren.
8.8
7 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Als ik een vraag heb kan ik deze via de mail stellen en krijg ik zsm antwoord terug!

5 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel erg tevreden, goed geholpen en begeleid

4 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede psychiater. Vervelende lamellen bij het raam die door de wind kletteren haha. Verder prima gebouw

7.8
1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben ontzettend snel geholpen. De therapie krijg ik op een plezierige plek en bij een fijne therapeut. Ik voel me veilig en gehoord.

10 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Alex van Capelle is een zeer deskundig psycholoog die mij goed heeft geholpen. Je bent bij hem zeker in goede handen.

9.5
8 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt meegedacht en er wordt goed naar je geluisterd

2 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Het contact is erg fijn, voel me op mijn gemak. Ben zeer tevreden. Gaan met goede moed het nieuwe jaar in.

9.7
30 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Tijdens mijn behandeling heb ik altijd het gevoel gehad dat ik goed behandeld werd en dat er door de zorgverleners werd gehandeld vanuit mijn belang.

8.7
29 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Tevreden over de snelle aangeboden gesprekken,minder tevreden over het noodnummer.die was niet bereikbaar op zondag

8.5
29 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Gesprekken heb ik gehad met Siger Vrees uit Haarlem. Vindt hem rustig en met goede aandacht luisteren naar wat er in je leeft. Hij kon heel goed de kern van mijn probleem uit mijn verhalen weergeven....

28 december 2021 - Geplaatst door de redactie

EMDR gekregen. Hierna is het traumatische naar de achtergrond verdwenen gelukkig. Fijne gesprekken hierover ook gehad

28 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Al jong gestart met hulp in verschillende vormen, nu voelde het alsof alle puzzelstukjes eindelijk samenvielen. Ton heeft me heel fijn geholpen. Hij gebruikte voorbeelden die voor mij heel goed...

25 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ze gebruikt natuurlijk nette taal. Ze is heel aardig wn kwam altijd haar afspraak na.

25 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik vind het heel erg waardevol dat ik mezelf heb leren waarderen. Dat ik weet dat ik er mag zijn. Ik heb me nooit ergens thuis gevoeld. Nooit het idee gehad dat er iemand op mij zat te wachten. Nu...

24 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Mijn eerste ervaring met een psychotherapeut, bewust gevraagd naar vrouw van mijn leeftijd of ouder. Fijn gevoel bij Eva en sta versteld hoe goed ze luistert naar mijn verhaal, als ik dit later terug...

24 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het een hele fijne omgeving en hele prettige behandelaar. Ik ben blij dat ik hier terrecht kon en het heeft me verder geholpen.

22 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel goed geholpen door mijn behandelarts. Ze was heel lief en ze heeft me super bij gestaan. Ik kon haar altijd bellen.

8.7
22 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik vond mijn behandelaar fijn om mee te praten, ik voelde mij veilig en kon alles tegen haar zeggen.

9.7