Waardering van Stichting 1nP - Hellevoetsluis op 8 mei 2018

8.8
  • Psychische problemen

Er wordt erg zorgvuldig gekeken naar de klachten en welke behandeling het meest passend zou zijn. Dit gaat in overleg met de intaker, een andere GZ specialist (die op afstand meekijkt met het traject) en natuurlijk jijzelf. De behandeling was grondig, ging diep en raakte datgene waar ik naar op zoek was en wilde verhelpen. De therapeut is een bijzonder fijn mens, die me echt heeft geholpen om stappen te maken. Aan haar durfde ik mijn verhaal te doen en mijn gedachten te vertellen. Er wordt aandacht besteed aan hoe het proces gaat, er vinden tussentijdse evaluaties plaats en vragen of verzoeken werden serieus genomen. Het is persoonlijk, kleinschalig en het voelt als een veilige en oprechte omgeving.

Reactie van/namens Forensisch centrum Palier, Forensisch Psychiatrische Afdeling - Den Haag

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland.
Wat fijn dat u zo tevreden en goed geholpen bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting 1nP? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.