Waardering van Stichting 1nP - Hellevoetsluis op 12 september 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

4.0

Na een ingrijpend ervaring kwam ik bij een hulpverlener aangesloten bij 1NP terecht. In 3 gesprekken met de hulpverlener (en 1 gesprek met een regiebehandelaar, maar daar ben ik zelf niet direct bij gebaat) is bijna het gehele maximale budget van E1300 dat de zorgverzekering jaarlijks beschikbaar stelt verbruikt. Ik kwam daar enkel achter doordat ik de behandeling niet behulpzaam vond en deze na 3 gesprekken elders wilde voortzetten. Tussentijds krijg je geen inzicht hierin als cliënt. Ik ben zeer ontdaan, en begrijp werkelijk niet hoe dit kan. Ik zag soortgelijke reviews bedolven tussen de talloze reviews: de opzet van 1NP met 'regiebehandelaar' is zo omslachtig en er worden zoveel administratie uren achter de schermen verrekent, dat er geen ruimte meer is voor concrete/directe zorg voor de cliënt. M.a.w: ik zocht hulp na een traumatische ervaring en loop weg zonder mogelijkheid die hulp te krijgen, omdat 1NP 3 uren concrete hulp verleende en talloze administratieuren verrekende.

Reactie van/namens GGZ Stichting 1nP - Hellevoetsluis

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wanneer de behandeling niet aansluit of de klik met de behandelaar er niet is, kijken wij graag mee door wie u beter geholpen kunt worden, en is het zeker niet onze werkwijze om het budget aan administratie op te laten gaan. Graag komen we met u in contact om een en ander met u te bespreken en op te lossen indien mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting 1nP? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.