Waardering van Stichting Sanctuary Kliniek - Alphen aan den Rijn op 18 december 2018

2.0

De declaratie van Stichting Sanctuary kliniek is veel te hoog. Ik ben 2 maal voor een gesprek bij de kliniek geweest, totale duur van de gespreken was hooguit 120 minuten. Voor 2 gespreken een declaratie van 1181,01 euro bij de zorgverzekeraar neer gelegd. Buiten proportie! Vragen die hierover gesteld worden, worden niet serieus genomen.Behandeling is nooit gestart daar het gesprek over de mogelijke behandeling zeer onprofessioneel was, behandelaar praatte voornamelijk over zich zelf, er was geen duidelijk behandelplan  (alleen wat post its). Wat mij verder nog het meest geraakt heeft is dat ik voor Nederland 2 maal op Vredesmissie geweest ben, totaal 1 jaar in oorlogsgebied gediend heb maar de behandelaar meerdere malen benoemde dat hij uit Irak kwam en dat het daar toch echt veel erger is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sanctuary Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.