Waardering van Synaeda Psychomedisch Centrum - Leeuwarden op 21 november 2012

6.3

Diagnose werd goed gesteld, daarna was de voorgestelde online behandeling flut. Had niets met diagnose te maken. Ook de jonge behandelaar reageerde waarschijnlijk met knip en plak werk uit voorgaande behandelingen. Ging niet eens over mij of mijn reacties. Wel mooie website. Zou er niet weer heen gaan.

Reactie van/namens GGZ Synaeda Psychomedisch Centrum - Leeuwarden

Het spijt ons dat de online behandeling niet aansloot bij uw hulpvraag. Veel mensen ervaren deze mogelijkheid als een goed aanvulling van de behandeling. Voor de duidelijkheid is het denk ik goed te vermelden dat de behandelingen bij Synaeda nooit helemaal via internet verlopen. Na een aantal internetsessies vindt weer een behandelgesprek face to face plaats. Voor deze behandelvorm kan een patiënt zelf kiezen en als het niet bevalt kan de behandeling ook altijd weer in gesprekken worden voortgezet. Sommige behandelaren bij Synaeda zijn jong. Voor de meeste patiënten is dat geen probleem, omdat ze merken dat de behandelaren wel deskundig zijn. Als u het vervelend vindt dat uw behandelaar jong is, dan kunt u dit aangeven en kan de behandeling worden voortgezet door een andere behandelaar van Synaeda.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Synaeda Psychomedisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.