Waardering van Trauma Centrum Nederland - Vorden op 20 augustus 2020

• Posttraumatische stressstoornissen

Een jaar na... www.tcnl.nl (Trauma Centrum Nederland): Het afgelopen jaar ben ik een proces doorgegaan van ontdekken en herontdekken wie ik ben want het is inmiddels een jaar geleden dat ik mezelf heb laten opnemen in het traumacentrum waar ik 16 dagen doorbracht met een geweldig team 24 uur per dag om mij heen om mijn verleden te verwerken, angsten los te leren laten en mijn zelfvertrouwen op te bouwen. Dat heeft mij een eigen gevoelsleven geschonken waar angst nihil is en uitdagingen worden aangegaan, soms best eng maar steeds weer beseffend dat ik het kan en veel in mijn mars heb om mijn leven een positieve boost te geven. Ik heb geleerd mijn plek in te nemen omdat ik er net als ieder ander mag zijn in mijn unieke eigen vorm, het heft van mijn leven in eigen handen en verzamelen wat nodig is om steeds meer in mijn kracht te gaan staan. Pas een jaar na...maar wat een prachtig leven is mij nu al gegeven, het verleden waar het hoort dus in het verleden en leven in een heerlijk Nu!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trauma Centrum Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.