Waardering van Trauma Centrum Nederland - Vorden op 19 februari 2021

8.5
  • Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben inmiddels drie keer bij deze zorgverlener geweest en heb daar geleerd om te gaan met mijn PTSS. Ik heb me daar gehoord en gezien gevoeld, en heb daar in een veilige omgeving met medelotgenoten aan mijn trauma,s kunnen werken middels allerlei therapieen. Het feit dat ik meerdere therapieen per dag had in plaats van een a twee maal per week maakte dat ik ook sneller vooruitgang zag bij mezelf, ondanks dat het een pittig traject was elke keer. Toch kan ik zeggen dat het me dat elke keer weer waard is geweest. Uiteindelijk ben ik degene geweest die het traject is aangegaan, maar ben daarbij ontzettend geholpen door de mensen van TCN, de verpleging, de psychologen, de mensen van PMT, de mensen van lichaamswerk, van beeldend werk, maar ook de mensen van de keuken en hospitality die ervoor zorgen dat het verblijf daar zo aangenaam mogelijk is. Voor mij was het na jarenlange therapieen volgen een warm bad waar ik in terecht kwam, en hoop dat dit voor anderen het ook kan zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trauma Centrum Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.