Waardering van U-center - Epen op 21 november 2012

9.3

Ben behandeld voor burn out angst aanvallen en depressieve klachten. was totaal uitgeput lichamelijk en geestelijk. ze hebben mij zeer persoonlijk behandeld.de therapeuten vind ik zéér professioneel en de therapieën hebben mij geholpen terug bij mijn ware ik te laten komen.ik heb geleerd hoe het zover is gekomen en mijn valkuilen leren zien.het brede spectrum aan proffesionals zorgt voor een intensieve aanpak van het probleem.eigenlijk zou het voor iedereen goed zijn een paar weken "epen" te doen om je geest en lichaam een detox te geven. kan iedereen u center aanraden. heeft mijn leven gered.ben niet volledig van burnout afgekomen in 10 wkn (heb verlenging gehad ) maar het heeft mijn herstel zeer sterk versneld en sta door U-center intensiever in het leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.