Waardering van U-center - Epen op 8 november 2014

• Burn-out

Ben heel dankbaar dat ik 7 weken in het U center heb mogen verblijven. Het was niet altijd makkelijk om bepaalde confrontaties met jezelf aan te gaan. Maar mede daarom ook juist heel leerzaam. De behandelaren zijn zeer deskundig, maar ook warm en meedenkend. Alle medewerkers zetten zich optimaal in om je daar veilig en prettig te laten voelen. Natuurlijk loopt niet altijd alles op rolletjes, maar dat is meer een taak voor de directie mbt beleidsvoering. Ik heb wel het idee dat men zo enorm gemotiveerd is dat er (achter de schermen) keihard gewerkt wordt aan een nog beter verblijf en behandeling. Het eten is fantastisch, de kamers schoon & netjes (niet allemaal zoals op de site staat, maar het is allemaal echt netjes en schoon). Ik was nogal huiverig mbt de kamers ivm enkele reviews hier, maar ieder natuurlijk zijn smaak/mening. Zelf vond ik (en ik ben kieskeurig) mijn "mindere" kamer heel erg prima. Dagelijks schoongemaakt en een heerlijk bed. De verpleging is heel goed, soms moet je ze even wat beter leren kennen (en andersom), maar ze doen er alles aan om je te helpen. Soms heb je dat in het begin nog niet door (vanwege oude patronen/gedrag), maar op termijn ga je (ging ik) dat inzien en ontstaat er verandering en dat is heel mooi om te ervaren. De type behandelingen zijn heel divers. Van persoonlijke gesprekken (meerdere op 1 dag) met behandelaren tot groepstherapie. Of dit nu samen muziek maken of bewegen is, of informatieve groepssessies over bijv. assertiviteit of leven naar je waarden. Ik heb heel veel inzichten en handvatten meegekregen en hoop daarmee een nieuwe basis te kunnen leggen. Ik ben er nog niet, maar ik weet wel dat met de hulp van het Ucenter team dat ik nu de goede kant opga. Ook is het heel fijn om contact te hebben met medeclienten. Iedereen is heel warm en open naar elkaar toe en dat geeft ook veel steun tijdens de 7 weken in Epen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.