Waardering van U-center - Epen op 8 augustus 2012

8.5

De hoge kwaliteit van het concept wat aangeboden wordt door het U-Center is mijns inziens uniek en onderscheidend in Nederland. Na een aantal (zeer) slechte ervaringen in de zorg in Nederland, vond ik de aanpak, deskundigheid, professionaliteit, persoonlijke aandacht en het comfort in de kliniek een verademing. Voordat ik met het U-Center in aanraking kwam, heb ik jaren getobt in de ambulante zorg (GGZ) en met allerlei alternatieve therapieën, zonder al te veel resultaat. Ik had behoefte aan een intensievere behandelig en resultaten. En die heb ik gekregen. Het is een aantal weken keihard werken. Lange dagen, vroeg opstaan, de hele dag zit je in groeps of individuele therapieën, gezamenlijk de maaltijden nuttigen: daar moet je je wel op instellen. De meeste therapeuten zijn zeer kundig en hebben mij echt verder op weg kunnen helpen. Ook de aanpak door therapeuten met diverse achtergronden vond ik erg waardevol, omdat de problematiek vanuit diverse perspectieven benaderd wordt. Verrassend vond ik de uitgebreide aandacht aan mindfulness en in mijn laatste weken werd ook yoga geïntroduceerd. Daarnaast heb ik een aantal acupunctuurbehandelingen gehad en een tweetal massages. 'East meets West'. Ook op dit punt onderscheidt het U- Center zich. Kortom, ik ben erg tevreden over de totaal aanpak en ben met meer vertrouwen in mijzelf, nieuwe inzichten en handvatten naar huis gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.