U-center

Gesloten
maandag

Waardering van U-center - Epen op 11 februari 2022

Verslavingen

De holistische aanpak leeft ontzettend bij ál het personeel. Het is niet een visie 'voor op de website', maar het stroomt door het DNA van iedereen die er werkt. Dat uit zich op allerlei manieren. De behandelaren zijn bijvoorbeeld enorm goed op de hoogte van zowel de individuele processen, als het groepsproces en de behandellijnen haken allemaal in elkaar, vullen elkaar aan en complementeren elkaar. Het zit ongelofelijk ingenieus in elkaar en bovenal heb ik al die tijd heel erg het gevoel gehad dat ik werd gezien als mens. Nog steeds trouwens, want ik ben nog bezig met mijn ambulante traject. Nou werkt de GGZ niet het meest ideaal online, maar omdat de behandelaren mij al door en door kennen, werkt dit ook op afstand ook nog best goed. Al met al ben ik supertevreden en zou ik het iedereen aanraden die worstelt met depressie, verslavingen of angsten.

Reactie van/namens GGZ U-center - Epen

Hartelijk dank voor deze waardering. Directie U-center

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.