Waardering van U-center - Epen op 27 november 2012

5.2

Helaas bied dit scherm te weinig ruimte voor mijn ervaringen (max 1000 tekens). Daarom heb ik enkel mijn conclusie laten staan, deze komt zo uiteraard een beetje rauw binnen maar deze beschrijft mijn ervaring goed. Concluderend kan ik zeggen dat U center graag mensen aanneemt (het is een commerciele instelling) maar daarmee soms patienten binnenhaald waarvoor zij niet de aangewezen zorgverlener zijn. Mijn inziens is U center enkel geschikt voor de bovengemiddeld verdienende Nederlander welke zichzelf in een te grote werkdruk heeft verloren en enkele weken afleiding zoekt van dit hectische bestaan. Mensen met (ernstige) psychologische klachten lijken mij beter elders af.

Reactie van/namens GGZ U-center - Epen

Geachte heer / mevrouw,
Dank u voor uw reactie. Wij hechten buitengewoon veel belang aan de ervaringen van oud-patienten, positief en negatief. Zij stellen ons in staat om de behandeling beter te laten aansluiten bij de behoefte van nieuwe patiënten. Wij staan open voor een persoonlijke evaluatie. Daarom vraag ik u om contact met mij op te nemen. Hopelijk kunnen wij u én anderen daarmee verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Michael Bouman
Bestuurssecretaris
U-center
bouman@u-center.nl
tel: 043-455.9109

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.