U-center

zaterdag
Gesloten

Waardering van U-center - Epen op 31 december 2022

Depressie

Het U-Center totaal pakket: de kracht van het groepswerk naast individuele sessies heeft mij zeer geholpen om mezelf en mijn levensroute te hervinden. De betrokkenheid, de kunde én de toewijding, wijsheid, het inlevingsvermogen, de vakkennis, de persoonlijke aandacht, het meebewegen, het “uitlokken”, de confrontatie soms, het dóórvragen, van en met de behandelaars en de vak-therapeuten bleek voor mij een succesformule. Nog regelmatig lees ik in de map met uitgebreide informatie over de diverse therapieën. Ook de prachtige omgeving, het heerlijke eten en het gezien zijn heeft mij erg goed gedaan. Ik kwam binnen in de winter en ging naar huis op een prachtige lentedag: 23 maart 2022. Van harte beveel ik U-Center aan als een plaats om te helen.

Reactie van/namens U-center - Epen

Hartelijk bedankt voor deze prachtige waardering! Directie U-center

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.