Waardering van U-center - Epen op 19 augustus 2013

4.2

hier is geen respect voor patienten. ik kwam hier met een verslaving en heb daar zeven weken niets gebruikt. kan ook niet, want je word elke dag getest. Alleen, ik was daarvoor al gestopt. Dus dat was het probleem niet. Het ging mij om de reden voor mijn verslaving. Daar wilde ik hulp bij. Maar daar ben ik niet mee geholpen. Door de intake had ik hoge verwachtingen. Alleen op het moment dat je eenmaal binnen bent als patient, word je niet meer als volwassene behandeld, niet meer serieus genomen. ik weet dat therapeuten er voor geleerd hebben, maar het kan toch niet kloppen dat je eigen mening er echt nooit toe doet? Aan mijn groep heb ik wel veel gehad. Mijn groepsgenoten en ik behandelden elkaar wel met respect. Toen ik er eenmaal uit was ben ik op zoek gegaan naar andere hulp. U-Center heeft mij niets gebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.