U-center

Gesloten
maandag

Waardering van U-center - Epen op 9 februari 2022

Depressie

Ik had het idee werkelijk gezien te worden, de holistische aanpak beviel me erg goed. Vooral de individuele sessies hebben me veel opgeleverd, het groepsproces vond ik persoonlijk lastiger maar zeker noodzakelijk om te oefenen en te leren. Vooral de schematherapie en leefstijl hebben mij veel opgeleverd, en ook de informatie m.b.t. verslaving was verhelderend. Daar was de groep ook een goede ondersteunende factor. Mijn mentor en regiebehandelaar waren geweldig, en ook al konden sommige afspraken niet doorgaan wegens ziekte en uitval (corona), hierin werd meegedacht en gemiste behandelingen gecompenseerd naar tevredenheid. De omgeving is heel mooi, het eten super en de faciliteiten prima. Een dikke 8,5 !

Reactie van/namens GGZ U-center - Epen

Hartelijk dank voor deze waardering. Directie U-center

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.