Waardering van U-center - Epen op 9 mei 2018

9.2
  • Burn-out

Ik heb de opname als heel verfrissend en verhelderend ervaren. De multidisciplinaire aanpak en afwisseling tussen groeps- en individuele gesprekken zijn mij zeer goed bevallen. Ook al het personeel was heel vriendelijk en persoonlijke aandacht stond voorop. Het verblijf en eten was voortreffelijk verzorgd. Ook werd er adequaat gereageerd op extra wensen en/of aanpassingen in de behandeling. Om hier (volledig) te slagen dien je je wel kwetsbaar op te durven stellen. Wat mij hierbij geholpen heeft is de (h)erkenning bij mede lotgenoten. Kortom ik ben blij dat deze opname me gegund is en ga hier tevreden en blij weer weg.De opname sluit ik nu rijker af Met de wetenschap wat mijn innerlijke stem me gaf Ik mag onverstoord worden gehoord Het gaat niet alleen om het antwoord Het gaat meer om het gevoel Dat is mijn nieuwe doel

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.