U-center

zaterdag
Gesloten

Waardering van U-center - Epen op 27 oktober 2022

Verslavingen

Ik heb hiervoor in een andere klinische opname gezeten waar ik de hoop in hulp die ik nodig had donker begon te zien, ik kwam er bijna slechter uit als ik erin ging. Toch wou ik nog niet opgeven en zocht een nieuwe kliniek. Ik ben verschrikkelijk dankbaar wat U-Center mij heeft kunnen bieden. Alles is daar enorm professioneel, de begeleiding, psychologen, psychiaters, omgeving, het gebouw, algemene gezondheidszorg. De hoeveelheid en intensiteit van de zorg is ook super, heel veel op maat gemaakte zorg en super helpende en gestructureerde groepssessies. Ook de luxe is enorm, dit is een leuke bijkomstigheid maar ook zonder deze had mijn beoordeling erg hoog geweest. Ik kan iedereen aanraden een behandeling aan te gaan bij het U-Center.

Reactie van/namens U-center - Epen

Hartelijk bedankt voor deze prachtige waardering! Directie U-center

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.