Waardering van U-center - Epen op 2 augustus 2012

8.2

In het U center wordt je benadert als persoon en niet als nummer. De persoonlijke lieve benadering was voor mij heel vreemd want ik heb een hele lange weg bewandelt in allerlei GGZ instellingen. Nou geen enkele is met het u center te vergelijken. Het is een luxe accommodatie, waar sowieso het verplegend personeel altijd een luisterend oor biedt en niet op de klok zitten te kijken omdat ze nog zoveel moeten doen. Je behandelplan is heel persoonlijk opgesteld en iedereen is ook goed op de hoogte van je dossier. Medeclienten zijn een grote steun, ieder heeft een oorzaak waarvoor hij zij in het u center is. ik spreek met veel lof over het u center je krijgt veel handvaten, maar ze zijn ook realistisch dat je het thuis zelf moet doen en dat is weer moeilijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.