Waardering van U-center - Epen op 22 augustus 2016

9.3
  • Angststoornissen

Na 40 jaar angst/dwangklachten de stap genomen om me aan te melden bij het U-center, hiervoor heb ik meerdere psychologen bezocht, maar kwam er achter dat een gesprek van een uur per week bij mij niet hielp, dit ivm mijn hectische leven (ging na bezoek bij deskundige gelijk weer over in de waan vd dag). Vandaar dat ik op zoek ging naar een kliniek waar ik intern begeleid kon worden, en kwam uit op dit centrum, waar ik na 3 weken kon worden geplaatst in Epen. Mijn indruk van dit centrum is zeer positief, goede deskundige behandelaars, vriendelijk en behulpzaam personeel en behandeling op meerdere vlakken. Daarnaast veel handvaten mee gekregen welke ik kan toepassen voor de rest van mijn leven. Ook heb ik waardevolle vriendschappen over gehouden aan het U-center, wat een prettige bijkomstigheid is. Heb mijn interne traject van 7 weken erop zitten en al hele goede resultaten behaald. Op dit moment zit ik in mijn 2de week vd ambulante behandeling, welke ik ook als zeer goed ervaar. Ik zie deze stap als het grootste kado wat ik mezelf had kunnen geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.