Waardering van U-center - Epen op 1 juni 2016

1.0
  • Psychische problemen

Na meerdere telefonische gesprekken waarbij ik mezelf helemaal bloot heb gegeven en uiterst kwetsbaar heb opgesteld, het verzamelen van zeer vertrouwelijke informatie bij instanties voor het Ucenter, het bijwonen van een informatie avond waarbij duidelijk is gezegd dat ik werkelijk op de beste plek was voor mijn problematiek omdat ze zo breed gespecialiseerd zijn, blijkt na weken aan het lijntje te zijn gehouden niks waar van dit alles. Ik had alles al geregeld voor mijn twee kinderen. We waren al helemaal klaar voor deze ingrijpende periode van opname en dan krijg je ineens een slag in je gezicht! Mensen ze maken het allemaal veel mooier dan het is. Ze hebben als prioriteit dat ze zo snel mogelijk geld willen verdienen met mensen waar ze niet of nauwelijks naar om hoeven te kijken. Als het iets te ingewikkeld word (Ik heb 3 verschillende diagnoses) word je gewoon aan de kant gegooid met de mededeling dat ze hier niet aan doen terwijl ze van dag 1 al op de hoogte waren van mijn diagnoses. Mooi doen op hun website en tijdens de informatie avond hoe breed gespecialiseerd ze wel niet zijn. Het is een behoorlijke tegenslag als je kort voor de beoogde opname dag afgewezen word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor U-center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.